Zastavte sa na chvíľu a skúste si predstaviť. Nachádzate sa na dôležitom stretnutí, držíte v ruke pekný notes a potrebujete si rýchlo zapísať niečo dôležité. Vytiahnete pero z vrecka. Nielenže je to obyčajný plastový predmet. Je to pero s vašou značkou, obsahujúce logo, ktoré vám pripomína príjemné obchodné stretnutie alebo udalosť, kde ste ho získali. Tento zdánlivo bezvýznamný okamih má obrovskú marketingovú silu. Hovoríme o potlači pier, ale v skutočnosti ide o vytváranie osobného, hmatateľného spojenia medzi vašou značkou a vašimi zákazníkmi.
S množstvom e-mailov, reklám a nepretržitej digitálnej komunikácie sa naše zmysly otupujú. Hoci neustále sledujeme obrazovky, skutočný pocit, váha predmetu v ruke a skúsenosť, že držíme niečo reálne, vyvoláva silné emócie a spomienky. Preto je investícia do kvalitnej potlače pier jedným z najefektívnejších a najčastejšie prehliadaných marketingových nástrojov, ktoré máte k dispozícii. Pero je nástroj, ktorý ľudia prirodzene používajú a často s ním manipulujú. Nepotrebujete naň nabíjačku, nevyžaduje internet a prakticky sa nedá ignorovať, ak ho práve používate. Pomáha pri podpisovaní dôležitých dokumentov, rýchlych nápadoch, písaní zoznamov na nákup alebo vypĺňaní dokumentov. Inými slovami, vaša značka sa dostáva do ich každodenného života, stáva sa súčasťou ich bežnej rutiny, a to bez akéhokoľvek narušenia.
Keď sa rozhodnete pre potlač pier promodarceky.sk, nezískavate iba propagačný predmet. Získavate malé, prenosné billboardy. Predstavte si, koľkokrát sa za deň pero presunie z jedného stola na iný, z jedného vrecka do druhého a koľko ľudí uvidí váš odkaz – logo alebo slogan. Ide o expozíciu, ktorá si vyžaduje minimálnu investíciu a ponúka maximálny potenciál pre opakované zobrazenie. Pri voľbe potlače pier je dôležité si uvedomiť, že pero je priamou vizitkou vášho podnikania. Lacné, slabé perá s rozmazanou potlačou vysielajú podvedomý signál o kvalite vašich služieb alebo produktov.